torsdag 11 november 2010

Tjejkväll!

Ibland lönar det sig att vara tjej! Ikväll var en sådan stund. Uppsala öppnade upp för spontanshopping med kvällsöppet och erbjudanden i alla butiker på stan. Handlade du för minst 300 kr fick du dessutom en kryssning från Viking Line. Jag inhandlad en rundstickad, grå halsduk och en jättesöt mössa! Allt på Indiska och med 20% rabatt :)  De andra töserna hittade också en del och vid 21 var alla händer fulla med olika kassar och paket! Kvällen avslutades med en gratis drink på Gillet, en trendig men mysig bar/restaurang på baksidan av StPers Gallerian. 


Helt okej kväll om du frågar mig; med trevligt sällskap, bra shopping och en god (gratis) drink som pricken över i:et. Toppen :)


Nu är tanken sängen och en god natts sömn innan jag skall upp igen för ännu en spännande dag med dissektion! I morgon väntar skelettet och jag måste medge att jag inte känner mig jättesäker på alla sorters ben, så några timmars sömn känns extra viktig! ;) 


PoK
Antonia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar