torsdag 4 november 2010

Helg!

Så var då tentan över. Det är en märklig känsla efteråt! Igår var jag helt galen av allt pluggande. Idag är jag uttömd på kunskap och väldigt tom. Tom är nog rätta ordet. Jag känner mig alldeles lugn, men samtidigt väldigt rastlös på något konstigt vis. Men det är skönt. Väldigt skönt! 


Nu är det dags för helg och en massa roligheter. Ikväll blir det party på Stocken med alla tjejerna. I morgon skall jag ner och träffa min kära syster och kusinerna i Stockholm, dom är där och hälsar på faster Camilla nämligen. Efter några timmar där skall jag hem igen och ta emot världens bästa tjejer - Emma och Lisa! De ska bila upp hit i morgon :) Kvällen kommer antagligen tillbringas i mitt lilla rum med vin och massa tjejsnack! På lördag har jag fikat och gissa vilka som skall få slita?! Lördag kväll förväntas tillbringas ute på någon fartfylld nation eller klubb. Förhoppningsvis hittar vi något 04-släpp så jag kan visa hur det egentligen skall gå till på fest! På söndag åker Emma och Lisa hem igen, men det betyder inte att tempot lugnar sig där! Jag har fikat och nationen kommer förvandlas till Uppsalas bästa helgfik! 


Hoppas att eran helg blir super! Det skall i alla fall min bli! 



Enjoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar