fredag 12 november 2010

Kvällslektyr

Så var decembernumret genomplöjt en första gång! Försvann som vanligt in i tidningen och glömde helt bort klockan och tanken att jag faktiskt skulle titta på IDOL den här veckan.. Istället försjönk jag in i mina egna tankar och efter ungefär halva upplagan bestämde jag mig för att det blir en runda på stan i morgon i alla fall! Igår var jag inte alls lika pepp på att köpa festkläder, men efter att ha fått alla tips och idéer från bästa Cosmo så tror jag bestämt att en tur på stan är precis vad jag behöver. 


Otålig som jag är kunde jag inte hålla mig tills i morgon utan var "bara tvungen" att checka lite på de hetaste plaggen just nu. Kom helt otippat in på en artikel om skorna Lady Gaga trippar runt i när hon sjunger i musikvideon till Bad Romance - liknar närmast hummerklor om ni frågar mig..





Från hummerklor till något mer sofistikerat, tex den här übersnygga klänningen från Ellos egna varumärke JSFN, som för övrigt är nominerat till det internationella modepriset Global Fashion Awards.




Förutom shoppingabstinensen insåg jag även att min hud faktiskt var ganska torr och tråkig efter den hårda vintervinden såhär i novemberkylan. Så jag tog helt enkelt på mig ytterjackan och trippade ner till ICA för att införskaffa lite nya hudvårdsprodukter. Blev en vanlig lotion från LdB och en återfuktande ansiktskräm från L'Oréal. Väl hemma passade jag på att göra den klassiska olivoljeinpackningen för fötterna också - en perfekt sysselsättning en lugn fredagskväll som denna!


Ha det bäst! Och glöm inte att vårda din kropp, det är extra viktigt såhär i kalla vintertider. Dessutom väääldigt skönt och avslappnande! 


Puss!
Antonia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar