onsdag 3 november 2010

Ångest



Tentajävel!


Ligger i sängen med papper högt och lågt. Det snurrar i skallen med alla termer och begrepp. Försöker gå igenom alla föreläsningar en gång till och repetera det viktiga, vad nu det viktiga är.. Just nu är jag inne på virus och bakteriegenetik, men det är inte mycket som blir klarare. Det är vid dessa stunder man önskar att man varit superaktiv och frenetiskt antecknat allt! Men sån är inte jag, tyvärr! Nästa kurs blir bättre! Så säger jag alltid. Men det känns bättre så! Då känns allt så mycket lättare! Tills kursen verkligen börjar.. Äsch, nu skall jag inte deppa och bli djup här! Åter till tentaplugget!


Transformation, transduktion, translation... herregud! "Mamma, jag önskar mig en klon i julklpapp!"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar