torsdag 28 april 2011

Förberedelser

En bättre dag idag! Sol, sommarkänslor och en dag mindre kvar till helgen. I morgon är det fredag = Kvalborg! Och sedan är det Valborg! :) Dagen startade med Quizz som förvånande nog inte var så svårt, sedan blev det en långlunch i solen. Avslutade skoldagen med en väldans intressant hästföreläsning om fodret och alla dess myter bland hästfolket. Tog mig in till stan, inhandlade diverse inköp inför helgen och sedan bar det av hemåt för städning av ett kaosartat studentrum. På vägen blev jag stoppad, charmad och övertalad av en mycket trevlig Tele2-försäljare. Gick därifrån med ett 4G mobilt bredband och ett STORT leende på läpparna. Tänk vad ett trevligt samtal kan göra..

Kvällen har spenderats i vårt lilla kök med Spotify på högvarv med mitt temporära mobila bredband. För två veckor är det mitt, sen måste jag skicka tillbaka det igen! Alternativt betala 499 i månaden, men än så länge känns det inte riktigt värt.. Har bakat muffins i takt med musiken, chillat och snackat skit. Jag har helt enkelt haft en mycket bra dag :)

I morgon blir det skola fram till 15, sedan ett snabb-besök förbi Norrlands för att köpa förköp inför kvällens släpp och sedan hem för att förbereda inför kvällens bravader. Jossan och jag + eventuella påhängare kör Norrland ALL NIGHT LONG, eller iaf fram till 00, då Emma och Lisa kommer :) Take care babes! Ciao


Tänk om man bara kunde säga det
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar