tisdag 26 april 2011

Skräckblandad förtjusning

Hade världens underbaraste påsklov med sommarlovskänslor överallt, hela tiden! Spenderade dagarna med mina älskade systrar, umgicks med bästa kompisarna, gosade med fåren och hundarna, körde bil, solade, lekte med kusinerna och mycket mycket mer! Dessutom blev det x antal timmar i stallet varje dag eftersom Vicki passade Primero. Mys!!! Hade helt enkelt 10 fantastiska dagar hemma i Lödöse!

Igår kom jag till Úppsala igen. Flög upp på 40 minuter!!! Så skönt :) Ännu bättre när jag träffade goaste tjejen fr Gbg, den sega bussresan från Arlanda till Uppsala gick så mycket snabbare och jag hade dessutom väldigt trevligt! Enda minuset var väl bussen då isf, det där med AC hade busschaffisen missat.. inte nog med att det var varmt ändå, luften som kom ur fläkten var dessutom varm! Haha. Hann med att träffa min fadder-vän från Vänner emellan igår också, helt klart coolaste 13-åringen jag träffat!!! Kvällen spenderades tillsammans med fina tjejerna ute på landet, blev en långpromenad som avslutades med mysig picknick i kvällssolen :) ´

Idag var skolan igång igen. Staratade dagen med en långpromenad klockan 6 imorse, känner mig riktigt nöjd att vi tog oss upp! Dagen rullade på med föreläsningar fram till fyra, rätt segt! Till slut var jag så trött så jag knappt kunde hålla upp ögonen, men jag höll ut och kom i mål. Blev en kortis förbi ICA på vägen hem och nu skall jag käka. I helgen är det Valborg, kommer bli SUPER! =D Sen är det Vårbal och sedan sommarlov! Men först en hemsk tenta den 31e maj, usch!

See ya soon!
Ciao :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar