måndag 11 april 2011

One week to go!

Solen lyser, himmelen är klarblå, fåglarna kvittrar och jag mår toppen! Om man bortser från att jag är helt slut efter ett hårt träningspass med Jossan på F&S.. Startade dagen med att finna min saknade mp3 i jackan, förlåt Isa.... Sedan bar det av på cykeln med musik i lurarna på högsta volym! Körde styrka idag och usch vad jobbigt det var! Tog emot riktigt ordentligt för varje rörelse jag gjorde. Trots motgångar peppade vi varandra och fulländade passet. Såhär i efterhand känns det väldigt bra att jag gjorde det, även om musklerna fortfarande är riktigt trötta! Skolan idag bestod bara av en liten datorövning som efter omständigheterna blev ganska flummig.. En kombination av två övertrötta tjejer, dålig luft och lite för svåra instruktioner en måndag som denna resulterade i en mycket oseriös eftermiddag i datasalen. Bra studieteknik där!

Nu har jag suttit i sängen och gjort absolut ingenting den närmsta timmen så det är nog dags att sätta igång! På kvällsschemat står middag, plugg och dammsugning.

Have a nice day!
Bye.

1 kommentar:

  1. http://www.dn.se/nyheter/spotify-begransar-sin-gratisversion

    SvaraRadera