tisdag 5 april 2011

Tidigt!

Usch och fy och blä! Klockan är nu exakt 07:17 och jag är VÄLDIGT VÄLDIGT TRÖTT! Men tänk vilken tur att jag då har bilen idag! Jossan har redan varit här och lämnat nyckeln och hon var pigg, påklädd och glad som vanligt. Rätta mig om jag har fel, men jag skulle vilja påstå att hon är mer morgonmänniska än jag! Nu är jag uppe i alla fall och jag behöver inte åka hemifrån förrän 08:45 TJALALALALA! =)

Idag har vi först en fortsättnig från föreläsningen igår, sedan skall jag snabbt ut till Kungsängen för att ha övning där. Skall bli kul att äntligen få genomföra dessa omtalade övningar. Kruxet är bara att Jossan är i Stockholm med Naturvetarna, så på något mirakulöst sätt skall hon hinna tillbaka till Uppsala före kvart över ett så att jag kan hämta henne. Hmmm, hur skall detta gå?

Éfter Kungsängen blir det ett pass på F&S med kossan själv och sedan bär det av hemåt! Skall läsa kapitel fyra idag tänkte jag. Vi får se hur det blir med det, men det hade varit väldigt skönt!

See you later, alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar