tisdag 29 mars 2011

Ny energi

Tack min fina vän!

Blev precis våldgästad av min underbara Jossan <3 Du är bara för bäst!

Vaknade till av att mobilen ringde, svarade lite dåsigt och hörde en glad röst jag kände igen. Det var underbaraste Jossan som var på väg hem till mig med glass! Perfekt som hon är hade hon köpt de bästa smakerna: choklad, jordgubb och lakrits! Mmmmmmm.. 1,5 timma senare sitter jag nu här, mätt av all glass och laddad med lite ny energi. Det är tur att jag det finns människor som du!

Nu skall jag försöka sova. Min plan är att jag får en god natts sömn och att förkylningen är helt borta så fort jag vaknar upp. Visst vore det underbart?! Att få vakna upp, höra fåglarna kvittra och känna lukten av de vackra tulpanerna som står på bordet.. En underbar dröm det där :)


Önska mig lycka till!
Auf wiedersehen

2 kommentarer:

  1. aaaw! du är världens bästa Anton! :D och du förtjänade verkligen "lite" glass :) <3

    SvaraRadera