onsdag 23 mars 2011

IKEA

Ja, så då var jag hemma igen. Eller hemma har jag egentligen varit ett tag, närmare bestämt typ tre timmar. Men nu är jag färdig för kvällen och redo för sängen! Var som sagt på IKEA och inhandlade diverse onödiga ting. Lyckades hålla mig någorlunda till min lista och köpte både förvaringslådor och tidskriftsamlare. Hittade även en fin vas som kommer passa fint med några tulpaner i! Så nu börjar allt komma till sin rätt i mitt lilla rum, även i den nya hyllan. Har passat på att rensa mina gamla anteckningar också och konstaterat att jag skall gå till Clas Ohlson och köpa två blåa pärmar till så jag slipper ha en massa mappar. Men det får göras en annan dag! Nu skall jag sova, i morgon väntar tentaplugg och lite tvättande där emellan. Blir en lång dag på biblioteket.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar