måndag 28 mars 2011

Förkyld

Förkyld.. IGEN!

Kände mig lite dåsig redan i fredags men då trodde jag det var tentatrötthet. Nu har dock förkylningen blommat ut med både snuva, halsont och allmänt hängig. Booring! Inte blir det ju bättre av att vi skall till Sthlm och modella på tisdag. Alex har bokat in oss på nystartad motsvarighet till The Studio - kul att vara rödnosad och snuvig då..

Försöker kurera mig så gott jag kan! Cykelturen i solen var underbar, enda kruxet var den kalla luften som satte sig på tvären i min stackars hals. Tröstade mig med smarrig köttfärssås och spagetti med smörsteka champinjoner till. Gott =) Nu skall jag läsa lite i nya kursboken, försöka ta mig igenom första kapitlet i alla fall. Kanske blir det lite glass efteråt? Bästa med att ha ont i halsen - man får äta hur mycket glass man vill! Mmmhmmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar