torsdag 24 februari 2011

Sprudlande glad

Jag vet inte om det beror på att jag varit sängliggande en vecka eller om jag bara är inne i ett positivt flow just nu, men oavsett vad så mår jag otroligt bra just nu. Det är nog till och med så att jag skulle kalla mig lycklig, trots gårdagens små hinder. Se bara på hur många inlägg jag gjort de senaste timmarna! ;-)

Igår svarade A från Italien och berättade att hon kunde erbjuda mig och Emma varsitt jobb på ett mindre hotell i södra Italien. Det bästa av allt är att det bara löper fram till 15e juli! Alltså får jag minst fem veckor till som jag kan spendera hemma i Sverige. Det skulle innebära att jag faktiskt hinner vara hemma i Lödöse, umgås med familj och vänner, uppleva svensk sommar när den är som bäst på Västkusten och dessutom hinna hem till min 20årsdag! Enda lilla problemet är att ena tjänsten börjar redan i mitten av april, så Emma skulle i så fall behöva åka ner lite veckor tidigare än mig. MEN igår upptäckte jag till min förtjusning att vi får lov redan 1e juni, så jag kan komma ner relativt snabbt :-) Tja, vi kanske skall ta o åka i alla fall? 5 veckor med sol, bad och lek med små, söta barn låter ju faktiskt inte så dumt..

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar