fredag 20 maj 2011

Vårbalshysteri!

Så var det då dags för den stora finalen! Testet vi alla (eller i alla fall jag) gått och väntat på. Dagen D.

För er utbölingar: i morgon är det VÅRBAL!!! Wieeeeeee :) Det betyder att jag skall hova min största och viktigaste gasque på hela terminenen! 132 sittande och Västgöta Nations finaste kväll. Om jag är nervös? Nej då, inte alls. Bara lite smått nervig och helt freaking supernervös! Men det skall gå bra. Det har jag bestämt. Alla mina jobbare kommer vara superduktiga, solen kommer skina, dukningen gå som på räls, all mat kommer smaka underbart och gästerna kommer gå ur salen med ett STORT leende på läpparna :) Det är i alla fall min vision! Om det blir så eller ej får vi vänta och se.

Nu är i alla fall alla silverbestick putsade, servetterna rullade, bordsplaceringen fixad och jag har läget under kontroll. All personal är så gott som ordnad, maten lagas för fullt och huset är fullt av nationens gäster från all världens hörn, eller iaf Lund...

Kvällen börjar ta vid och jag skall strax bege mig till ICA för att inhandla någon slags fredagsmiddag. Skall försöka ha en lugn kväll, somna tidigt och vakna upp utvilad och pigg i morgon bitti. Nionollnoll skall jag vara på plats i Stora Salen för att moppa golvet. Tionollnoll kommer jobbarna. Och sedan är det igång! Det kommer bli en fantastisk dag!


Take care!
xoxo Antonia



P.S. På tal om något helt annat! Efter Jossans senaste inlägg angående Kissies kropp måste jag bara kommentera det, jag med! Gå in själva och kolla, antingen är hon helt såld på Photoshop eller så är hon HELT JÄVLA FUCKING SJUK! Kolla bara in proportionerna. WTF?! :O Checka in länken här, det kan ju inte vara hälsosamt?! Och snyggt är det då inte heller.. Helt galet helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar