måndag 30 maj 2011

One more day..

Wieeeiooooo! Tentaångesten hinner ifatt mig fortare än jag anat, skräcken finns där, tänk att inte klara det! Tänk att behöva stanna kvar en vecka till! Tänk att få en veckas kortare sommarlov. Neeeeeej! För att undvika detta mardrömsscenario pluggar jag för fullt! Efter ett kort besök hemma i Lödöse med drogtest och valpmys är jag tillbaks i Uppsala. Satt med bästa Jossan igår kväll och diskuterade gamla tentor. Höll igång med pizza och Coca Cola ända till 01:16.

Nu är jag igång igen! Tog sovmorgon till nio, åt en god frukost och sedan var det på´t igen. Nu har jag en pytteliten paus i cybervärlden: har satt på Spotify, kollat fejjan och allmänt uppdaterat mig i de sociala medierna.. Nu kör vi sista spurten, sedan får det bära eller brista!

Plugga hårt, det är sommaren värd!
Puss


Ulla är tjock, inte många dagar kvar nu! :)
Jessie har redan hittat sin plats i familjen :) Pappa ser ju inte helt missnöjd ut heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar