lördag 24 september 2011

01:07

Klockan är alldeles för mycket, det syns inte bara på visarna som slagit midnatt för länge sen, utan även på teve-programmen som övergått till skit även de för länge sen!

Har haft en förträffligt effektiv fredags-eftermiddag med plugg i landsbygsutveckling :) Avslutade vid åtta för att se slutaudition i IDOL och min favorit Leonard Löfstrand!! Sedan var planen att jag skulle fortsätta mitt studerande, men icke sa Nicke! Istället började jag prova kläder och fundera på vad jag skulle kunna tänkas inhandla till mitt lilla rum på loppisen i morgon :) Konstaterade att skohylla var högsta prioritet, så vi får se vad jag kommer hem med!

Provade höstklader och insåg att jag verkligen vill åka utomlands!!!! Till sol och värme, inte regn och grå himmel. Svensk oktober är INTE roligt!



 


Just nu vill jag bara ligga på en sandstrand, med en drink i min hand och lyssna på SHM och lite LMFAO!





I nattens mörker fann jag denna mystiska bild på min egna idol Oskar THE KING Linnros, inte helt fel att ha som skärmsläckare. Har en positiv effekt genom att man helst håller sig ifrån att röra datorn.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar