tisdag 25 januari 2011

Do, don´t, do, don´t, do.... do not?

Vaknade helt kallsvettig klockan 6 imorse. Ännu en crazy mardröm? Kommer inte ihåg. Kunde i alla fall inte somna om, var för uppjagad! Läste lite i H&Ms vårkatalog och hittade en massa fina vårkläder. Synd att CSN skall räcka 4 veckor till! Efter att ha bläddrat igenom katalogen för tredje gången tog jag mig upp ur sängen, gjorde frukost och satte mig till rätta med anatomiboken. Läste så ögonen glödde, kollade igenom våra fina sammanfattningar, fick vredesutbrott, tog mig samman, åt en banan, läste lite till, svor åt alla olika enzym och hormon. U name it! Runt 13-tiden började energin ta slut, huvudet var igenbommat med information och tinningen värkte en aning för mycket. Det var dags för lunch!

Eftermiddagen har spenderats även den i mitt lilla studentrum. Försökte hitta tillbaks till entusiasmen att plugga igen, men den fanns ingenstans! Istället bokade jag klipptid i stan, kollade på OC och ringde Emma! Nu är håret fräscht, huvudet utblåst från snöstormen utanför och pluggmotivationen? glömde jag nog hos frissan......

Nu skall jag vika tvätt, laga lite mat och sedan sova! I morgon skall jag och Jossan träna efter föreläsningen. Äntligen! Skall bli skönt att få röra på sig, höstterminen var för slapp! Nu skall vi köra på ordentligt igen!

Puss och kram! Antonia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar